Слухова сенсорна система №2

ВІТАЮ, ДОРОГІ МОЇ ВОСЬМИКЛАСНИКИ!!!!
Рада зустрітися з вами на уроці біології, 
хоча і віртуально, але маю надію, що більшість з вас, всеж таки, завітали на урок!!!
Починаємо наше заняття!


Сьогодні продовжуємо вивчення сенсорних систем.
2 квітня
Тема уроку:

Епіграф уроку: "Природа, що дала нам лише один орган для мови, дала нам два органи для слуху, щоб ми знали, що треба більше слухати, ніж говорити" 
 (арабський вислів).

Зараз я вам пропоную заплющити очі та 
поринути у світ звуків природи

Уявіть хоча б на мить, коли ви бачачи дивовижний світ природи, не мали б можливості почути її звуків. Навіть складно і страшно уявити таку ситуацію.
Слух відіграє надзвичайно важливу роль для всіх живих організмів.
(не забуваємо робити конспект)
СЛУХ - вид чутливості, що забезпечує сприйняття звукових коливань.
Слуховий аналізатор виконує ряд функцій
Розглянемо будову слухового аналізатора людини.
Перегляньте відео.


Ви уважно переглянули ?
А зараз попрацюємо над конспектом.

Будова слухової сенсорної системи




А зараз час згадати про наш зір. 
Зробимо зарядку для очей.


Самостійно попрацюйте з підручником §45. Заповненіть таблицю

Назва відділу
Особливості будови
Значення
Зовнішнє вухо


Середнє вухо


Внутрішнє вухо





Якщо ви усе опрацювали, значить ви великі молодці!!!
А зараз час перевірити свої знання!
Граючись запам'ятовуємо!!!!


Ще раз закріпимо!!

Дякую за роботу!!!!

Домашнє завдання:😏😏
1. Опрацювати §45.
2. Виконати лабораторне дослідження (матеріал буде завантажено в гугл клас)


Лабораторне дослідження

Тема: Вимірювання порога слухової чутливості

Мета: навчитися визначати поріг слухової чутливості у правому та лівому вухах.
Обладнання: механічний годинник, сантиметрова лінійка.
Хід роботи

Завдання 1. Визначення порогу слухової чутливості (роботу виконуємо із членами сімї – 3 особи)

1.       Мама сидить, заплющивши очі, на стільці.
2.       Тато повільно наближає до її вуха годинник доти, доки вона не почує його звуку.
3.       Ви вимірюєте відстань, на якій мама починає чути звук годинника.
4.       Дослід повторюють тричі для кожного вуха.
5.       Дані запишіть і порівняйте поріг слухової чутливості обох вух. Визначте середнє значення відстані.
6.       Поміняйтеся ролями.
Дослід
Відстань (см)
Праве вухо
Ліве вухо

Мама
Дитина
Мама
Дитина
1




2




3




Середнє значення





Проаналізуйте свій результат для правого та лівого вух.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дайте відповідь на запитання:
Від чого залежить поріг слухової чутливості?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________
Чи однаковий поріг слухової чутливості у різних людей?
________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________

До нових зустрічей!!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий