Вітаю, юні знавці біології!
Починаємо наш урок!
Сьогодні ми з вами завершуємо вивчення вищих спорових рослин
2 квітня
Тема уроку:
Спочатку повторимо вже вивчене.
Нагадаю, на попередніх уроках ми з вами вже вивчили мохи, хвощі, плауни, які разом із папоротями відносяться до вищих спорових росли.
Тож, вперед!
1. Який орган, в порівнянні з мохоподібними,
з'являється у хвощеподібних та плауноподібних?
2. Яка
рослина має листки?
3. Назвіть
рослину, пагони якої галузяться кільчасто.
4. Яка
рослина має два типи пагонів-спороносний і вегетативний?
5. Назвіть орган, який укріплює рослину в
грунті і постачає воду з розчинними в ній мінеральними речовинами.
6. Як
називається сукупність спорофілів?
7. У якої із зображених рослин гаметофіт розвивається
під землю протягом 18 – 20 років?
8. Орган,
в якому утворюються спори.
9. Яка
частина пагона хвоща здійснює фотосинтез?
10. Спори якої рослини застосовуються в
фармацевтичній промисловості для обсипання таблеток та як дитячу присипку?
Перевірте себе
(Код відповіді: 1Д; 2Е; 3Є; 4Є; 5Д; 6Б; 7Е; 8А; 9Г; 10Е )
Маю надію, що ви справилися із завданням.
Переходимо до вивчення нової теми.
Уважно переглянте відео. Намагайтеся запамятати.
Формулюємо загальний висновк
— Папоротеподібні — багаторічні трав’янисті рослини, деревоподібні форми та ліани.
— У папоротеподібних добре розвинуті листки (вайї), що виконують фотосинтезуючу та спороносну функції.
— Мають видозмінені підземні пагони — кореневища.
— Для запліднення потрібна вода.
— У життєвому циклі переважає нестатеве покоління — спорофіт.
Прийшов час перевірити свої знання.
Домашнє завдання:
1. Опрацюйте §41.
2. Дайте відповіді на запитання (усно)
3. Виконайте дослідження (одне на вибір) "Як утворився торф і кам'яне вугілля", "Викопні рослини". Результати дослідження оформіть у вигляді презентації та надішліть на електронну адресу.
У вільну хвилинку, рекомендую переглянути відео, яке допоможе узагальнити ваші знання за темою: "Нижчі рослини та Вищі спорові рослини".
Карантин - це не канікули.
Ентузіазму вам у навчанні!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий